hej lördag

 
 
Godeftermiddag. Själv har man nästan vaknat. Skönt att vakna upp brevid C som äntligen är ledig en till två dagar. Och på toppen av allt är snart min semester slut så det känns kan jag tala om, fast å andra sidan tror jag det kommer gå fint att börja igen. Komma in i rutin och sådär. Det som är roligt är att jag hade hundra grejer att göra under min semester men jag fick kanske bara två saker gjort. Gjorde nya lampor till sovrummet igår och samt spika upp min tavelvägg. Jag får helt enkelt nöja mig med det. Där kommer komma bild på det när jag har köpt en ny matta, men jag måste säga att jag är helnöjd.
 
Bilden är fin va? Jag knäppte av en bild när jag cykla hem i måndags kl 05:00 med en väninna som fyllde år. Vi va ute fram tills morgonen börja lysa med sin närvaro. Det var väldigt roligt och längesedan man va ute så länge. Jag satte min väninna i en taxi och så tog jag cyklen och cykla hem i lugn och ro. Bilden har såklart, ett lager filter på sig.
 
Hoppas ni får en trevlig lördag.
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: framtidsplaner, natt, nätter, planer, rosor midsommar sommar kärlek skor klänning, sol, solnedgång, tavelvägg
#1 - - annette:

ja ucsh nu har jag bara en vecka kvar...känns inte ok :(( men jag ska bara jobba två veckor sen har jag sem igen ;)
kram på dig gumman! <3