Ett rea halsband & 10KG mat.

 
Godeftermiddag. Här sitter jag med avslaget klaffe i min mugg. Typiskt mig att glömma det på morgonen framför datorn. Blir lätt så. Är för himla lat för att gå och koka nytt kaffe med. Kom nyss hem från en runda i stan med en väninna. Har varit och kollat på hennes nya lägenhet med. Den är verkligen så fin. Det bästa är väl ändå att hon inte behöver göra om något alls i lägenheten. Det är väl ändå drömmen. Förra ägaren hade varit riktigt flitig med varje inredningsdetalj. Jag menar, i det ena rummet va det Ralph Lauren tapet...Hur sjukt är inte det? Själv kan man nöja sig med Rusta, om man nu är den som vill ha tapet.
 
Vilket fall som helst så blev det god mat och god fika efteråt. Nu sitter jag i min soffa och svettas pga detta vädret som sker utanför mitt fönster. Det är grått och blåsigt men ändå svettas man. Jag blir inte riktigt klok. Jag begär inte sol varje dag men någon måtta får det vara. jag fick som jag skrev i mitt förra inlägg, en väldigt fin solbränna. Den sitter i än...men den är fortfarande mest röd. Det är väl den sommaren jag får.
 
På bilden ovan ser ni ett nytt halsband jag köpt. Fint va? Jag har suktat efter det ett tag, och jag som köper mycket smycken, köper sällan ett smycke för 200kr, speciellt inte om jag vet att jag inte kommer använda det så mycket. Så igår när jag hitta det så blev jag så makalöst glad. Det var halva reapriset och jag skrek inombords när jag skulle betala. Såja, ett till jätte långt inlägg om absolut ingenting. Ha en toppen fredag!
 
Puss.
Lämna kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: blommor, halsband, lägenhet, lägenhetsvisning, mat, ralph lauren, rea, solbränna, tapet