Helgen som gick till skogen...

Godmorgon!
 
Jag hoppas ni alla har haft en underbar helg. Det är söndag och den kommer lika snabbt som en måndag kommer, tycker jag. Jag är inte ledig imorgon så jag får hoppas att detta regn som pågår just nu slutar upp och blir sol istället.
 
Min helg blev verkligen inte som jag ville att den skulle bli. Nästan på andra helgen i rad som allt egentligen bara går åt skogen. För mig är det så viktigt att få ihop varje helg till en bra helg eftersom jag är bara ledig två helger av fyra under en månad. Har jag inte energi gör jag något lugnt, men dessa helger har jag haft fillt av energi och har planerat mycket, men det har bara inte blivit av. Det enda positiva med helgen var att jag fick träffa min lillasyster en stund i fredags och att jag var i lite secondhandbutiker igår och fynda bra grejer!  Nu sitter jag med en kopp kaffe och planerar veckan lite. Planera lite för dagen med för vi ska iväg på ett kalas och jag vill utnyttja söndgen så mycket som möjligt innan det är dags för jobb igen.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - annette:

<3 vackraste blåöga <3

#2 - - Life of Johanna:

Just nu har jag en tävling på bloggen.

Kika in den här http://lifeofjohanna.se/tavling-i-samarbete-med-parlat-av-elin/ och se om den är något för dig!

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Passar på och önskar dig en trevlig söndag!

#3 - - Linda:

så vacker!