ingen rastlöshet..

 
 
Jag har varit hemma från jobb några dagar. Behövde ta igen lite energi och jag ska säga er att jag bara legat i soffan och inte gjort ett dugg. Har inte heller tyclt det har varit tråkigt, annars brukar jag bli helt irriterad av rastlöstheten, men nä..min kropp eller min själ behövde det antar jag. Idag går jag och plockar lite runt omrking i lägenheten och ska snart ta och laga en kopp kaffe och gå igenom tidningar.
 
Jag måste visa er min fina väska jag hitta på myrorna för en liten summa peng. Jag älskar färgen och jag börja använda den ganska direkt efter köpet.
#1 - - junitjej:

Vilken snygg väska!

Svar: tusen tack!!
Lisette Kepp

#2 - - Sofi:

Vilken fin! Lite synd att det var ett fynd från Myrorna, är själv lite på jakt efter en väska och en rund hade ju inte varit helt fel :)

#3 - - Sandra Lundin:

Superfin väska ju!

#4 - - kmstyle:

vilket fynd!