En ensam kväll..

Godkväll!
 
Jag har påbörjat min semester. Min första dag idag. Jag höll en ledig helg enligt mitt schema, så den börja lite tidigare. Helgen har varit en enda stor helg faktiskt. Det börja lite smått i stan i fredags med sällskap av mamma och lillasyster, fortsatte med en skånefest på lördagen och avslutades med en runda minigolf på söndagen. Har i stort settg inte varit hemma något under dessa dagar och inte idag heller då man besökte sambos familj Arlöv en stund ikväll. Sambon är bortrest för fotboll och ensam är jag i lägenheten med.. som vi i vår familj kallar den för nu: spöklägenheten. Ja det låter som ni tror, om man nu tror på sådant.
 
Imorgon åker jag iväg en runda igen för lite vin och ost till fotbollsmatchen som spelar imorgon, då får man i alla fall lite sällskap där också. Det är hräligt med semester, sålänge man inte sitter för många dagar ensam heller.
 
Bjuder på lite små detaljer från hemmet. Fått upp lite mer i vardagrumet och nya gardriner är på plats med, bild kommer sen. Känns som man kan gå över till nästa rum nu. Vet dock inte vilket..kök eller sovrum. Vill ta tag i båda, men det blir för mycket. Är sugen på sovrummet, för det känns egentligen lättast just nu. Vi får se hur mycket man hinner med under semestern.
 
 
#1 - - Fani:

Jättefint! Du verkar ha så många snygga inredningsdetaljer hos er :) Älskar ljusstakarna och den blåa skålen. Hunden är grym med! Inspo helt enkelt :D
Hoppas allt är bra med dej och att du har en bra semester finis!