power!!

Haaaaa! Min kropp värker. Försöker komma upp i tempo med min träning men det är lite svårare och lite mer ansträngade med tanke på allt som hänger och flänger på kroppen. Är så ofokuserad när det är så mycket människor i ett litet rum med. Känns dock bra när jag kommer hem och får slappna av och ta det där lilla målet som kroppen behöver för ny energi. Ikväll blir det en träff med min bästa vän, som är väldigt välbehövligt. Fin kväll på er!
 
 
 
 
#1 - - angelica:

åh vad gott det ser ut! härligt att vara igång med träningen med! :)

#2 - - Fani:

Mm så gott alltså! :) Och så himla fint porslin med. Vill ha!

Läste i din header kring din ofrivilliga barnlöshet.. Förstår att det måste vara väldigt jobbigt :/ Kan inte föreställa mej hur det måste kännas, men måste vara väldigt svårt, så mkt förstår jag. Sänder en stor styrkekram till dej finis <3

Svar: Åh tack ska du ha. ja jag skrev ett inlägg om det några inlägg ner (dagar sedan) och det var dags för mig att erkänna för mig och inte dölja det. Har nämligen mått så dåligt över det. varför göra en fasad inför andra? Bara dumt :) Tusen tack, du är sååå fin fina du :)
Lisette Kepp