Tillbaka från semestern..

Jag är tillbaka!
 
 
med lite frånnvaro och semester så är det dags för att börja blogga igen. Under semestern har det enbart varit semester. har inte känt för att dela med mig så mycket just här på bloggen om det. Dagarna har bara varit sköna. man har gått runt och druckit vin lite här och där. Helt okej semester för mig.
 
Jag har hunnit jobba en vecka och det har gått ganska bra. Man kommer snabbt in i rutin igen. Kan väl inte säga att man kommer rutin in när man kommer hem för då är hela kroppen väldigt slapp och allt den vill göra är att vila.
 
Jag är ikväll ensam hemma, så jag passa på att göra saker jag inte gör annars i lugn och ro. Sen blev det lite god mat också. Pasta med kräftor. Jag är lite såld på det just nu och vill bara äta det hela tiden. Det är så himla gott. Lite grädde, dill, citron, chili, lök, vitlök och kräftor och voila: en helt underbar måltid.
 
Nu ska jag måla naglarna och dricka upp mitt glas vin.
Kul att vara tillbaka.
 
 
#1 - - annette:

låter verkligen smarrigt :) får du dela med dig av..recept tack!