Tävlingen som jag vann.

 

Precis under sommaren så hade http://beatas.se/ en tävling med sammarbete av tre.se om dessa tre skal. Jag trodde man tävla om ett men fick en chock när jag hämta ut paketet att jag vunnit alla tre. Jag blev så glad. Alla tre är verkligen hur fina som helst. Nu kan man verkligen byta lite titt som tätt och det älskar jag. Jag vinner sällan..nästan aldrig och detta var verkligen en stor glädje för mig.
 
Och ikväll sitter jag jag ensam. Min sambo har åkt iväg på en fotbollsmatch. Vi får turas om att åka. Snart åker jag själv på en, då blir det Madrid i tre dagar. Som jag längtar. Det är mycket som sker nu. Tid och pengar krävs det gott om, ska jag tala om för er. Varför kan inte ett dygn innehålla mer timmar än de ynka 24 timmar!?
#1 - - Nikita:

Tänkte göra lite reklam för min nystartade blogg om träning, hälsa, boxning och vardag. Skulle bli så glad om du ville kika in och kolla! Puss på dig :)

http://nikitalindblads.blogg.se

#2 - - My Fredblad:

Dom där skalen är verkligen sjukt snygga! Så enkla så dom passar till allt, men endå får man dom för inte en jättestor slant :D

Svar: ja jag vet! dom är riktigt fina. dom är väl kanske lite dyra för mig för de kostar 199kr skalet och det är jag inte så glad över att ge annars eftersom de slits ganska snabbt :) men nu fick jag alla tre gratis och då blir det verkligen vinst :D
Lisette Kepp

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Nej vad roligt, grattis! :)

Svar: Tusen tack!
Lisette Kepp

#4 - - Liborius:

vad roligt:D jag har det vita marmorskalet:)

Svar: Visst är det fint? :D
Lisette Kepp