Happy b-day 2 me !!

Det är min födelsedag idag och den firar jag på jobb! Jag minns faktiskt inte senast jag var hemma på min gen födelsedag. Jag är väl inte heller den som tar ledigt men någon gång kanske jag ska. Föräldrana brukar sjunga för en när man bodde hemma. Det är något jag faktiskt aldrig kommer komma ifrån. Kvittar hur gammal jag än blir så bekräfta föräldrana ens födelsedag så himla bra på morgonen. Man var som ett litet barn, faktiskt. Det är hemskt hur vuxet det känns att vakna upp i sin vuxnma säng, i sin vuxna lägenhet och gå till sitt vuxna jobb...
 
För allt man egentligen vill göra är att få överassknings sång i säng med tända ljus, äta serverad frukost och öppna presenter, lalalaaa hela dagen med familjen, äta tårta och somna gott! Jag kommer dock få allt detta imorgon när familjen kommer hit till mig. Längtar! Tills dess är jag en crumpy cat!
 
 
 
#1 - - Fani:

Haha naw, men vad bra att du får fira idag istället då finis! Stort grattis i efterskott och hoppas du har ett jättebra födelsedagsfirande idag :D :-*!

#2 - - annette:

:) ja det är hårt att bli vuxen!! hahaha...