Älskar att komma hem och hänga upp min jacka...

Har haft en hattjylla i hallen som vi fick borra upp själv när vi flytta in i lägenheten. Jag har alltid älskat vår lägenhet men jag börjar tröttna på dessa urslitna väggar. Trots en väldigt kunnig pappa så har han slitit han med med dessa väggar och till sist går det, men det håller inte i längden med tanke på att tyngden på hatthyllan förändras hela tiden med tanke på vinterjckor osv. Till sist gav hatthyllan från ikea upp och jag gav upp om en ny hatthylla. Ni kan se på bilden att vi gipsat stor hål som var från hatthyllan.  Tyngd och smuliga väggar är inte en bra kombo.
 
Jag tog  den enkla lösningen som många andra också har. Kedja, träpinne, krokar och en glad pappa! Jag smsa ideen och han köpte det. Taket skulle få bära vår nya hängare i hallen. Det blev riktigt bra och jag är så nöjd. Vår hall är liten, men den ska inte vara ful för det. Vad sägs?!
 
 
 
 
#1 - - Ida:

Riktigt snyggt!!

Svar: tusen tack :)
Lisette Kepp

#2 - - Mathilda:

Fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket, Mathilda.
Lisette Kepp

#3 - - Emma:

snyggt!! Hur fäste du den i taket?

#4 - - Emma:

snyggt!! Hur fäste du den i taket?


Svar: borra och plugga och sen en krok på det :)
Lisette Kepp