När man behöver lunch.

Igår var både jag och min halva lediga från jobb. Efter mycket omständigheter som varit under helgen så tog vi oss ut och käka lunch ute istället.  Det var minsann gott och underbart. Det var tacos snabbmat! Jag åt en burrito. Om ni är i malmö så får ni ta er dit. Ni hittar all info här.
 
För övrigt så ska jag ta och njuta av min lediga dag idag med. Jag ska se om jag kan få upp våra nya lampor i fönstret. Om det nu blir fönstret. Bild kommer sen. Fortsatt solig dag på er.
 
 
#1 - - Julia:

Skönt att vara ledig :)

#2 - - frida christina:

Så underbart och vad gott!

#3 - - EMELIECATRINE:

Ja, men det är verkligen ett tips! Jag blev suernöjd, sen är det ju inte dröm sängborden direkt men dom har jag inte råd med =)

#4 - - anna:

måste verkligen äta där någon dag!

#5 - - Fani:

Så skönt att va ledig ju, speciellt när det är så fint väder. Mysigt med lunch och gott med tacos och burrito! :)

#6 - - Felicia Karlström:

Härliga bilder! =) Synd att man inte bor i Malmö då. :/ Kram på dig!