Paris : Champagne och Effieltornet.

Får bjuda på lite mer bilder från paris. Här kommer få bilder på effieltornet. Jag har så mycket bilder därifrån så det är svårt att välja ut den perfekta men dessa blev ändå mina två favoriter för här får man se en liten skymt av det bakom allt annat härligt. Det var verkligen helt otroligt fint. Vi ville så gärna gå upp på toppen och kolla utsikten, men när vi såg kön så vände vi inprincip direkt. Det hade vi inte orkat med, inte med mitt och christoffers tålamod. Så vi vände på klakcen igen och bestämde oss för att hålla oss till marken. Gick lika bra det ska jag få tala om. Carina, christoffers mamma som bjöd oss på resan fyllde ju 50 år i paris och samma dag var vi och besökte effieltornet. Det var perfekt med lite skumpa till. Så där satt vi under effieltornet och drack champagne. Livet kan vara bra härligt ibland.
 
Och en del bilder behöver man inte redigera. Dessa gillar jag som dom är tagna.
 
 
 
 
#1 - - Amanda [SPONTAN]:

Härliga bilder :)

#2 - - EMELIECATRINE:

Haha, ja men eller hur.. Man blir ju dock "mesigare" med åldern kanske. Jag älskar dock att resa, men älskar ju att köpa grejer också..inte alltid en bra kombo! Roadtrip i USA hade varit drömmen som sagt.

Ja, du hade säkert älskar NYC. Jag har aldrig varit i London heller, har du det? Kan du rekommendera någon annan storstad annars?

#3 - - Catrin - Gravid v40:

Åh Paris ♥

Svar: Jag vet det är helt underbart! Vill dit igen.
Lisette Kepp