Lugnt och skönt.

Jag är ledig och jag njuter. Jag ska bara jobba en dag denna vecka sedan har jag semester men jag har nog haft lite mini-semester innan min semester. Inte illat pinkat. Jag gör inte så mycket mer än att gå och planera, målar tv-bänk och går runt och äter godis. får lite panik när jag hör min mail för det betyder att jag måste skriva ner och anteckna. Det är inte lätt att styra upp visa saker, men det ska bli skönt när dagen väl är här! Jag bjuder på lite bilder från instagram under dessa dagar. Blivit mycket fot/skor-bilder. 
 
 
 
 
#1 - - Fani:

Diggar bilderna, dina skor och den där ursnygga (hehe) klockan! ;D

Svar: haha, tack ska du ha gullet.
Lisette Kepp

#2 - - Emma Broberg :

härliga bilder :d

Svar: Tack så mycket :;)
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

Skönt med semester:) Jag är ledig idag, men ingen semester...

Svar: Man får se sin lediga dag med semester,. :)
Lisette Kepp