Detaljerna.

Jag älskar denna tröja som jag fick hem för någon dag sedan. Först rynka jag på näsan för den var lite stor men väl på så är den underbar. Älskar allt som händer på tröjan. Och såklart låter jag smyckena göra sitt underbara jobb med att bära upp en "enkel" tröja till det där lilla extra. Jag känner mig uppklädd i denna och då menar jag så pass uppklädd så jag kan ta ett glas vin med min bästa vän, som jag ska göra ikväll.
 
 
#1 - - Tess:

Tusen tack fina du, om du bara visste hur glad jag blir! :) Kram

#2 - - Tommy:

fina smycken :)

#3 - - emelie:

herre va fin blogg!

#4 - - Julia:

cool tröja :)

#5 - - Fani:

Skitsnygg tröja! Inte direkt enkel enligt min mening eftersom den har ett coolt och färgglatt "mönster" liksom. Gillar hur du matchat den anyhow och dina naglar är grymt snygga alltså, perfekt längd och form ju :)

#6 - - LYFTMER:

Åh vilken fin tröja, älskart! :D

Svar: Åh, tack så mycket :D
Lisette Kepp

#7 - - Felicia Karlström:

Sv: Okej! :)

Supersnygg tröja, passar dig perfekt! Dina halsband var också supersnygga.

#8 - - SARA:

Åh så snyggt och häftigt!

#9 - - SARA:

Åh så snyggt och häftigt!

#10 - - SARA:

Åh så snyggt och häftigt!

#11 - - Kelly:

Snyggt! :D

Svar: Tusen tack :D
Lisette Kepp

#12 - - VERONICA - modeblogg:

Otroligt snygga bilder, älskar detaljerna :) Kram

Svar: Åh, tack! :)
Lisette Kepp

#13 - - MATILDA:

snyggt!

Svar: Tack!
Lisette Kepp

#14 - - angelica:

åh så fina halsband!

Svar: Tusen tack! :)
Lisette Kepp