Lite av allt möjligt..

Just nu händer det lite av allt möjligt i mitt liv. Jag finner verkligen inte tid för allt. Det är mycket planer nu inför något stort och då måste man vara fokuserad. Det är tur jag skriver upp allt...men sedan glömmer vart jag skrivit upp det. Typiskt mig. Ska jobba en hel del med bara för att få ihop lite extra tid för ledighet. Har hunnit vara sjuk en vända med. Mina öron är verkligen ingen hit att ha, jag bytar gärna dom mot ett par friska öron. Men frisk som man blir så är det dags att gå tillbaka till jobb och idag jobbade jag, kom hem nyss, betala vad som skulle betalas och nu funderar jag på att beställa någon jacka till hösten. Nä, jag har ingen trots min gardrobe är full av jackor. Ni vet hur det är....
 
(vardagsbilder från instagram)
 
 
#1 - - angelica:

fina bilder! älskar färgen på skorna och lacket.. :)

#2 - - Käthes Mode:

Snygga naglar och skor!!

#3 - - Liborius:

sv. ja jag ska se till att drömmarna blir till verklighet:)

#4 - - annette:

du får gärna skänka en av alla dina jackor till din underbara mamma ;) haha

#5 - - Fani:

Gillar dina bilder på instagram skarpt (som du säkert märkt, haha). Alltid en massa fina!

#6 - - Felicia Karlström:

Vilka härliga bilder! :) Kram!