Skönt att inte bli 25....

Jag är 25 och livet är precis som vanligt, men en nypa twist i allt. Jag jobba på min självaste födelsedag men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick fira min födelsedag i lördags den 23. Jag fyllde den 25. Jag bjöd hem mina närmsta och så åt vi lite och drack en himla massa gott. Spela spel, som jag måste ge en chans till och sen blev det karoke. Det blev en massa bilder, men dom håller jag faktiskt för mig själv. Däremot kan jag bjuda lite bilder på min dukning. Mitt tema var "Hollywood fruar". Så det blev mycket guld på bordet och på oss själv. Det som ligger inlindat i en guld rosett är en personlighet på varje gäst. Jag hitta själv på personligheterna och namn. Det var riktigt roligt att göra det som det var att se reaktionerna på gästerna när dom läste dom.
Tack för en underbar födelsedag!
 
 
 
#1 - - annette:

riktigt riktigt fint! du har sinne för det där! :)

#2 - - liborius:

lät som ett mysigt födelsedagsfirande:)

Svar: det var det med! :)
Lisette Kepp