katt, snötvit och batman.

 
 
Lite pics från instagram.
 
Jag är trött och mörbultad. Nytt schema. Mer ledighet men mer jobbtimmar under en jobbdag. Jag jobbar elva timmar under ett arbetspass. Mycket? Lite om ni frågar mig, eftersom jag får det tillbaka i ledighet. Guld värt! Nu vill jag ha helg dock. Imorgon med sen har jag fritt fredag till söndag.
 
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Tack gumman!! Tycker också det blev mycket bättre, så mycket mer JAG och kommer passa in så himla mycket bättre än den mörkbruna.

#2 - - Fani:

älskar bilden på din dator och det där diademet! o ja, elva timmar låter jävligt länge, haha. grym är du!

#3 - - Jennifer:

Du är sååå snygg babe!! Och grattis i efterskott, tror jag missade att skriva det på instagram...Hoppas din dag var toppen i alla fall :)

Svar: Tusen tack sötnos!! :D Den var underbar.
Lisette Kepp

#4 - - angelica:

galet snygg tshirt!

Svar: och tyvärr köpte jag inte den! ;(
Lisette Kepp

#5 - - Celine:

En sån där tröja funderade jag på att köpa ett tag! :)

Svar: och det tycker jag du ska göra med :)
Lisette Kepp