En nypa sol-minnen.

Ligger just nu och fryser i min säng och ursäkta mitt yttrande just nu, men jag ligger med mensvärk från helvetet just nu. Jag förstår mig inte på det. Dom blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. Jag lider. Sitter och tröstar mig med bilder från grekland. Jag saknar det lite. Eller lite, jag saknar det väldigt mycket. Jag skulle gärna vilja åka på en solresa i år fast då kommer jag ta den under vintertiden. Det känns som den solsemestern är mer välbehövd då än på sommaren. Jag älskar verkligen att befinna mg i sverige under sommaren. Det är mycket runt omrking som är värt att uppleva. En ny stad under sommaren kan få hela kroppen att bli kär på nytt i allt och alla.
 
Här kommer lite sol bilder. Pepp-pepp! (Bilder från grekland)
 
#1 - - Fani:

bästa grekland, hähä ;) klockrena bilder du tagit! längtar också till sol och värme alltså, så trött på vintern nu fyfan x(

Svar: ja det är jag med, inte i vintern i sig..den kan vara men kan slippa allt regn och det grådassiga vädret :/
Lisette Kepp

#2 - - Anonym:

hörliga bilder :D