all these white lies

För ett tag sedan så börja jag faktiskt skriva dagbok. Och med ordet "faktiskt" så menar jag med att det är kanske inte så vanligt att man gör det idag. Många hajar till när jag säger ordet "dagbok". Det blir nästan som en liten chock "gör man det idag?" -chock.
 
Ja, jag gör det i alla fall. jag trivs med det och tycker det är fint för mig och min själ. Jag får skriva exakt vad jag vill och om precis allting som händer runt omrking mig och ingen ska någosin behöva få veta det. Och tro mig, är man riktigt arg så syns det på bläcket, men gud, så skönt det är efteråt när man har fått det ut sig. Ibland har jag också lust att kasta dagboken åt skogen när allt bara känns så fel. Men..jag påminer mig själv om hur underbar den är. jag ska ta och beställa en ny liten bok snart, för min dagbok börja ta slut. Jag hitta denna finna på asos. Den passar mig galant!
 
 
#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jag skriver också dagbok :) Jag tror aldrig jag slutade, utom något år på gymnasiet :)

sv: ja gör det, det är så gott så :)

#2 - - angelica:

dagbok är superbra! Började själv skriva igen i höstas och det är så skönt ibland, att få skriva av sig när man behöver:)

#3 - - Anna:

Färgen köpte jag på skapamera.se :)

Svar: tusen tack.
Lisette Kepp

#4 - - Ida:

Gud vilken fin!! Måste nog beställa mig en, skriver nämligen också dagbok ;)

Svar: Åh, vad bra! då passar denna perfekt. Jag klicka hem den nyss ;)
Lisette Kepp

#5 - - Fani:

Tror det kan va en skitbra idé att skriva dagbok faktiskt :) Jätteskönt att avreagera sej och skriva av sej ju. Kanske också borde börja. Det ända är att jag är så dålig på att skriva för hand. Skriver så jävla fult haha och så får jag alltid skrivkramp efter typ 1 minut för jag håller för hårt i pennan. Vilka problem.. xD
Jättefin dagbok det där ju iaf!

#6 - - Felicia:

Oh vilken fin "dagbok", om jag någon gång ska börja skriva en dagbok så ska jag ha en sån där, den gyllene dagboken. :D