Finally.

 
Ni anar inte hur underbart det är att vara hemma efter 16 timmars pass på en och samma dag med sammanlagt 1 timmes lunch. Igår kom jag hem mitt i atten, la sig och sedan upp 05.30 för att sedan jobba 07.00 - 23.00. Jag var helt slut den sista timmen. Huvudet börja värka och jag kände en viss irritation, men det fick jag lägga till sidan. Jag har trots allt varit på ett väldigt gott humör idag. Att jobba på dagen får mig att tänka på något helt annat och jag kände att det var tungt för kroppen men ändå så frukstansvärt skönt. Hade jag slutat 15.30 som man i vanliga fall gör, så skulle jag vara lycklig. Då hade jag haft heeela restrenade dagen framför mig. Underbart är det. Just nu har jag knappt ett liv nästan.
 
Sitter med en tekopp och myser. Ska vara uppe en timme längre inatt bara för att imorgon kommer jag i alla fall få sova ut samt att jag bara ha ett pass att hålla mig till. Hurra!  Och visst är armbandet snyggt? Detta är ios Lindex, jag våga inte riktigt använda mina riktiga som kommer från italien själv. Men har tre stycken sådana armband och jag älskar dem så.
 
#1 - - Jennifer:

duktig du är som jobbar så mycket! :)

#2 - - liborius:

fy skulle aldrig klara ett 16 timmars pass tror jag!!

#3 - - Fani:

fint! diggar jeansen och koftan :) och ikon-armbandet såklart. har flera st myself! köper alltid i grekland :)