saturday

Vilken kväll det var igår. Det var så roligt och så skönt. Det blev en tripp till eslöv där jag hälsa på nina. Vi sklle gå ut där och mina fördommar mot eslöv var inte den bästa "gå ut där?!" men oj, vilket ställe och vlka människor. Kanske känner man att man inte så när man varit där ett par gånger, men det var skönt att slippa malmö för en gångskull. Idag är det en lat dag i sängen med en film på macbooken. Ska bli skönt med en lugn lördag!
 
Försökte samtidigt på mig att uppdatera min iphone från 5 till den nya isos 6. Gick sådär va. Blev inte alls glad när det visar sig att jag måste ställa om hela telefonen. Jag förlora bilder och kontakter samt appar. Nu har jag nyss fått ordning på det, men det var inte kul må jag säga, men så har jag fått det avklarat med alla uppdateringar som ska göras på både iphone och min macbook, så nu hoppas jag att jag slipper det ett tag framöver.
 
#1 - - anna:

kul att det vart kul :) och du? har du tips på bra uteställen i malmö? jag behöver tips, hah! :)

Svar: Det beror på vad för uteställen du gillar, men det finns Kulturbolaget (KB), Icebar (karoke), Etage (Nattklubb), nytt ställe som jag tror heter "F", ligger på stortorget. :)
Lisette Kepp