Rose

Det här vädret gör en verkligen sne. Humöret går upp och ner. Näsan rinner och man mår inte bra. Sen har man större problem att bry sig om, men vart är solen? Jag blir lite ledsen av tanken att man kanske inte får uppleva solen på ett tag. Det som känns somrigt just nu är mitt nya iphone skal. Fick det från en marknad här i malmö. kändes väldigt jag just nu. Tack så mycket, marknad! ;)
 
#1 - - Jennifer:

Hihi tack!!

Och jag dog lite när jag såg det här skalet..grön av avundsjuka är jag! SÅÅÅ FIIIINT!

Svar: Ja jag blev så kär i det när jag såg det. Såg det på en marknad här i malmö. :)
Lisette Kepp

#2 - - Emma says style, love & rock and roll. :

så fint skal! :D

Svar: Tack så mycket :D är väldigt nöjd med det.
Lisette Kepp

#3 - - Fani:

jättefint! :)
håller med kring vädret, det är flummigt så man själv blir flummig liksom xp haha nevars, men jag tror lätt jag blev sjuk i veckan på grund av vädret, snorig, hostig o dan. det är varmt, kallt, varmt. kroppen fattar ju nol och hinner ju inte ställa in sej ordentligt kan jag tänka mej.
kram!

Svar: Ja du har helt rätt i det. Man kan inte riktigt ställa in sig på vädret och det kan inte kroppen heller. Det är trist men man får hoppas på bättre väder nu :)
Lisette Kepp

#4 - - Camilla:

Fint! :)