you learn

Godkväll sköna kycklingar. Vet ni? Jag är så trött i huvudet så jag har ingenaning vart jag ska ta vägen. Precis fått ihop räkningarna, sen blir det att lämna över sparpengarna till pappa. Jag suktar efter ett par skor nu. skorna jag velat ha sålänge finns i en klack storlek som verkligen går att gå i och jag känner bara...näääh, jag kan inte köpa dom! jag vill så gärna men jag kan inte. Jag får vara utan helt enkelt. Får ta det jag har hemma, det funkar lika bra, men visst suger det. En del människor ska verkligen unna sig något fint och det lär väl jag göra den dagen jag invisterar i en lägenhet...helt ensam. Tillräckligt fint om man frågar mig, men det är vägen dit som är kämpigt och det gör sig påmind när man älskar väskor och skor.

Nu blir det boken zlatan och sängen. Ska se om jag kan få något läst...har två snarkande föräldrar som konstig nog inte vaknar av sig själva ibland, så mycket dom låter, hoho!