välkommna

Det säger jag till er: Er nya läsare som kommit in här och faktiskt återkommer. Det gillar jag. Jag vet inte hur jag bär mig åt för det finns inte så mycket som händer i min blogg just nu och jag har inte varit på vilda äventyr och gjort reklam för min blogg, men det känns jätteroligt! Sen vet jag om att jag blivit nämnd i en coh annan heminrednings blogg. Det gillas stort och jag tackar för det! kanske där ni kommer ifrån? ;)

Idag har det enbart varit lilla wilma som varit på väggen. Har myst och pussat henne. Hon är en aning mamma sjuk men efter ett tag så går det faktiskt att ha henne i knäet utan hon gör grimaser som säger "ska jag skratta eller gråta?". Hon är så kär. hon gillar att dra i mitt långa hår, sen ler hon med hela ansiktet när man drar håret genom hennes ansikte. Vackra Wilma.

Imorgon blir det lunch med Emma. Hon drar inte i mitt hår och hon gråter väl inte direkt när hon ser mig. Hon dregglar mest och sen hoppar hon direkt in i min famn när vi ses och så lämnar hon snorkråkor på min jacka, det är en fin och underbar bästa vän det!