Mamma björn kom med en bok.

Jag känner hur dessa sjuka dagar snart rinner ut i sanden - med glädje! Märker också det på bloggen, man har varit sjuk. Har väl lite till att läkas för men det är ingenting som skadar en. Det ska bara bli så skönt nu att få komma ut och röra på sig, andas in och andas ut. I sjukstugan här i oxie har det i alla fall varit mamma björn som tagit hand om mig minst sagt! Hon har lagat mat, tröstat mig, frågat mig tio tusen gånge rom hur jag mår. En ordentlig mamma björn! Det fattades bara att jag var 13 år yngre, då hade jag minsann frågat henne om jag fick ligga i samma säng som henne. Idag är det väl inte frivilligt så att säga, för mamma björn låter bokstavligt talat som en björn, hoho. Älskar dig!

Mamma björn kom i alla fall hem med en ny bok till mig och ja, jag släppte min Z bok (zlatan) och börja genast på att läsa den. Jag avsluta nyss den sista sidan på boken, så nu kan jag gå över till zlatan igen. Typiskt mig! Läsa två böcker under samma gång. Hur min hjärna får det att gå ihop vetitusan.

Jag gillar carolina gynning och det hon gör. Har dock inte läst hennes andra böcker och jag vet inte heller om jag kommer göra det för de böcker hon skrivit tidigare faller inte direkt inom min intresse kategori så att säga, men denna gjorde! En thriller. Thriller = glad Lisette! Och jo, visst hörde jag bara carolinas röst eka i huvudet när jag börja läsa men det försvann snabbt. Jag gillar boken, jag gillar innehållet även om det kändes som man läste en sexnovell då och då, så var hela storyn i sig bra. jag läser väldigt bra böcker mer än en gång eller fler, men denna kommer jag nog lämna på bokhyllan och låta böcker få växa på den, tills någon vill låna den. Ibland visste man nästan vad som skulle hända. Jag kommer däremot att läsa uppföljaren som carolina snart släpper "vanessa - flickan i glaskupan". Personerna i Laura-flickan från havet boken berör ändå och jag vill gärna följa deras fortsättning.

#1 - - Siri - My Fashion View.:

sv: Haha så lustigt! Men den ser verkligen verklig ut - älskar den massor! :) Särskilt när den bär massa minnen med sig oxå. Kram