Fastar

Jag är väl en extra trött dam idag. Mycket på gång osv. plus at det varit valborg. Min valborg har inte bestått av något alls. Skönt är väl det. Har inte ens lämnat de fyra väggarna. Jag vet om att jag hade fått ångest över att det inte var jag som gick med en solstol och en systempåse i malmös parker, men jag vet också om att det kommer fler dagar som kallas för valborg...som en simpel sommarkväll på en gräsfläck. Man minns många saker man gjorde förr och man blir påmind när man går igenom bilder. Roligt är det!

Och på tal om fastar: jo jag ska fasta lite från olika sidor som är så beroendeframkallande för en. Det finns mer än appar och sociala nätverk. Jag ska bli bättre på brev och telefonsamtal. Något jag däremot inte kommer att lägga ner är faktiskt min instangram. Om ni inte har den så ladda ner den, går för iphone eller någon annan smart phone får jag hoppas. Jag heter Liskep där. Adda mig. Jag lägger upp privata bilder. Det är en mysig och fin app som inte är beroendeframkallande...utan helt enkelt bara mysig.

Jag gick mycket rundor på slingan i oxie. satte mig på en bänk och lyssna på allt som befann sig i min ipod. Elotriniken flöda som aldrig förr då...



Jag spendera många timmar på min allra första macbook som jag skrapa ihop till själv. Ingen kunde avbryta mig och jag var helt förälskad. Jag sitter just nu på min andra macbook som jag också smällde in pengarna på med en gång. Min första macbook kommer aldrig att förvinna kvittar hur krachad den än är. Den vara i hela sex år. <3



Studentmiddagen! Spända och nöjda var vi. Vi satt och prata om hår och kläder. Titta mitt hår så stort och långt det var...ändå skulle jag sätta i löshår för tretusen kr. Varför? Jag behövde inte det ens. Man tänkte inte klokt, tur man är lite klokare idag.

utgång efter utgång avlöset varandra. att upptäcka att man kom in på fler ställen man anat var en riktigt soft grej. dock dansar jag inte på scenen längre...tills i fredags, men efter fredagen går vi tillbaka till "aldrig mer dansa på en scen"-period.

 

Jag upptäckten Martinin och påbörja slingningen av mitt hår till blont. Martinin is still goring strong :)

 

jag köpte mina första höga skor på hela 7cm! jag älska dom för dom hade bling bling. Idag kan jag faktiskt gå med 11 cm, dock så får man lite ont då och då, men med lite träning såå!

Ett intresse väckte till liv. Fotboll. Aldrig hade jag tyckt illa om det, aldrig hade jag tyckt om det. Idag våndas jag lite över att missa eller att inte veta vad som sker. Och intresset för fotboll har utvecklas enormt. Allt från allsvenskan till italienskt fotboll.

ssist men inte minst, en kärlek som alltid kommer att bestå: rosetter! Mitt dile fick väl börjas tänka om när jag köpte en mega stor rosett på monki. Lite mussepigg över det hela, men jag gilla det och gör det än idag...fast kanske nte på huvudet.