sensation white

Ikväll blir det sensation white. det är den åröiga traditionen som alltid. vi blir dock inte lika många som alltid men det gör inget. sålänge jag får uppleva den och detta året upplever jag den med min kollega och kära vän sussie. eller som jag råkat skriva in på min mobil "sussiet" :) Jag hinner inte ta så mykcet bilder och lägga upp innan men här kommer i alla fall kvällens smink. bild tagen med photo booth. jag laddar min kamea, men det blev ganska rättvist!  :) Jag är inte van vid att ha såhär mycket smink på mig. Jag vet inte om jag ska känna mig snygg eller ful....eller FULL höhö. Nej, ha en trevlig kväll alla. Det kommer vi ha i alla fall.  Puss!

och Emma: du av någon skulle varit med nu :) kommer sakna dig!

#1 - - mamma:

sjukt fint och verkligen en häftig målning :))