Det är något som händer idag.. men vad?

Jag vakna upp som den granna flicka jag är. Kände att det var en mycket ovanlig fredag idag men jag kunde inte riktigt förstå varför den var så ovanlig. jag tvätta armhålan lite, laga lite mat, klädde på mig trosor på huvudet.....sen där mellan trosan på huvudet och känslan av att ha en trosa på huvudet var fel, kom änslan... det är ju min....

 

FÖDELSEDAG! jag fyller ju hela 23 år idag! Jag såg i luften hur raketer sprängdes just för mig och hur en stor carneval startades nere vid min gata, folk sjöng och var vilda denna morgonkvisten! TjoooFLÖJT vad härligt att bli äldre och mognare!


Men nej!! den här dagen som kommer varje år var jag inte bereed på..vem skulle dyka upp? vem kommer ihåg? tänk om jag är glömd? Tänk om ingen minns? Vad ska jag göra?n världen snurrar!!


Ska jag bjuda på en STOR tårta med läckra grejer på? kommer jag få STORA åresenter? kommer människor spruta champange på mig som aldrig förr?


Eller kommer jag bara få en mini-mini-mini-miiiiini present? en sådan som man knappt kan se? liten eller stor? ingen vet, panik råder!!


Ingen vet! jag vet inte! det sluta upp med att jag satt där i mörkret av denna morgon och rulla på min läckra mustche jag fått och klappa på elefanten jag fick från ingenstans i min hand. Där satt vi båda två och funderarde på vad dagen har att erbjuda.

fortsättning följer...
#1 - - Siri - En personlig blogg om mode och stil.:

Hahaha vilken härlig text! Grattis! :)



sv: Haha det är som min mamma brukar säga - piggt grå, bryter av lite mot det vanliga svarta ;) Men gillar verkligen att bära svart och grått och istället mixa med olika material :) Kram

#2 - - jennifer:

tack fining! och grattis på födelsedagen! :) :)

#3 - - Meg:

Grattis på dig :D

#4 - - mamma:

hahaha..du e bara för rolig, som jag skrattade när jag läste ditt blogginlägg. Jja...jag hoppas att du blev nöjd med presenterna? och jag hoppas du får en bra fest idag!

Många kramar till min roliga dottra!! <3

#5 - - EMELIECATRINE:

Hallå tjejen. Tänkte bara hur det går med överföringen för bloggdesignen..skulle nämligen behöva boka tågbiljett.



Kram

#6 - - Sophie:

Hihi, du är rolig du :) Grattis igen! :)