en kvällspromenad i kvällsolen.

efter maten idag så bestämde vi oss för att ta en promenad. vi toig en promenad via den stora kyrkan, ner bland smågator och träd. det var verkligen härligt. det var skönt för mig att komma ut faktiskt. sitta inne och känna smärta är inte roligt, det var lugnare och roligare att promonera av sin smärta och fota lite också för den delen.


på vägen hem gick vi förbi folkets park, vi är liksom grannar med folketspark och det är så shysst måste jag säga (shysst är det nya ordet för mig) för där är mycket som händer där under sommaren tex alla djuren. vi fick hälsa på en vis herr tupp..eller höna blir det såklart. från folketspark hem till oss finns det väldigt mycket roliga och grymma klibbor på varenda stolpe man än går förbi. det gillar jag. det sätter lite färg och text på de mest gråaste gatorna som finns.

#1 - - EMELIECATRINE:

Hej goding! Ursäkta för sent svar =) jaha, men gud vad kul att du också köpte dom. Visst är dom fina? Trivs du i dom? Kramar

#2 - - SVENSKK - Mamma till Jamie:

Hahahahaha, jag är nog som dig.. nästan. Drack någon klunk men sedan tog det emot. Var alldeles för mycket spritsmak för min del. Tycker nog den vanliga alkoholfria Blossa-glöggen är den godaste! Men den här var lite god just för att det var saffran men det är nog ingenting jag dricker igen!:P

#3 - - Mathea:

re. hehe, tack!

ja, det är nog skoj. Men fy fasiken vad jobbigt ändå att gå upp så tidigt, mitt i natten :< kommer ju avlida. hahaha. men som sagt. skön träning på något vis. kram!

#4 - - Sheila:

Fina bilder! :)



Kika gärna in på bloggen, för nu har jag uppdaterat en massa från London ;)



Hoppas du får en fin dag!

#5 - - anna:

skönt med promenad! :)

#6 - - Fani:

fina bilder och gillade färgen på skorna :)

#7 - - sarase:

underbara pics och snygga rosa skor!