Smashbox.

Smashbox Adjust Green har jag köpt upp. Den ska sudda bort mina röda partier vilket är för mig: kinder, delar av näsan och under hakan. För det mesta så vill jag ha bort det röda som finns på mina kinder, vilket är då MINA KINDER! Jag blir galen. jag föddes med två tomater till kinder. Dom kommer fram när jag skrattar, blir blyg, känner mig obekväm eller det värsta som finns, när någon säger "så röööda kinder du fååååår!". När jag var yngre och inte använde foundation så gilla en del att sätta fingertopparna på mina kinder, trycka en stund och sedan släppa. Varför? jo för det lämna vita fläckar på kinderna, blodet stoppades..dom älska det!  Jag har prövat denna gröna primer innan, både från studio secret och från KIKOO från Milano. Nu ska jag prova denna och se vad den kan göra med ens ansikte.

Såhär står det om produkten:
ADJUST är grönfärgad och minskar rödheten i din ansiktston.
En riktig mirakelprodukt! Färgkorrigerande, rynkreducerande och förtrollande på mörka fläckar. Skapa en perfekt bas för din foundationapplicering och jämna ut hudtonen med denna sammetslena, lätta blandning av antioxidanter, A- och E-vitaminer samt läkande växtkomponenter som citrongräs, aloe vera och orkidé. Denna oljefria formula jämnar ut huden och gör att din makeup håller längre. DIn hy ser mjukare och yngre ut. Luftfri pumpflaska

Det finns mer än bara denna från smashbox, och jag är ganska så sugen på att testa fler om det visar sig att den jag har i hand just nu är bra. ta och läs mer HÄR.



#1 - - VIKTORIA TOMIC.SE:

Jo, fast jag är lite mer för vitt, de funkar ävn bättre i mitt rum :) sedan gillade ja inte riktigt ögonen på grisen.. de såg aningen billiga ut, som sådana där man klistrade fast på saker då man pysslade på förskolan haha

#2 - - Catja - En personlig modeblogg:

Okej, tack för tipset :D

#3 - - Wysteriia:

Spännande! Har inte testat den där :)

#4 - - Wysteriia:

Ja jag vet att deras "vanliga" primer är GRYMT BRA :)

#5 - - saralovisa:

Jag vill gärna införskaffa den där! Blir att breda väg för den i ekonomin! :)