Oseriösa frågor med seriösa svar!

Eftersom jag nu inte har något att skriva om pga flytt och så så får ni helt enkelt ta er tid och vilja att läsa det jag har att erbjuda här och det är dessa frågor jag svara på. KULIGT VA!? hehehehe... nopp! inte för mig! Jag vill blogga som vanligt igen men det kommer snart ska ni se. snart bloggar jag från mitt gammla hem igen! jag är såååå spänd! se mig lääängta! ....nej seriöst, jag är faktiskt spänd. Här kommer oseriösa frågor med SERIÖSA svar!

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
- shit vad jag stinker i munnen

Om du nu pratar med dig själv, vad brukar du då säga? Och får du något svar?
- Jag brukar säga småsaker som "varför har jag nu ställt den där borta? eller "helvetesjävlar piss jag glömde raka armhålan". Jag får dock sällan svar tillbaka...och ibland struntar jag i att det finns hår i min armhåla. Har ett litet bo där nu.. turr turr. 

Vad skulle du helst vilja blogga om?
- Jag skulle vilja blogga om dagens person. Så skulle bloggen heta "Dagens person". Den skulle då handla om att jag då (bloggerskan) går ut på stan, ställer en fråga som jag själv kommit på (givetvis en väldigt korkad eller frågsam sådan), tagit en bild på personen som svarat sen lagt ut allt på min blogg.

Vad tänker du på när du duschar?
- Hoppas varm vattnet tar slut för alla i byggnaden (jag duschar varmt!)

Vad säger du till killar med hål i strumpan?
- oooooOOooohH, får jag smaka?!

Vad tittar du helst inte på?
- Victoria secret fashion show, vad är grejen där? jag vill se underkläder! Jag kan väl inte använda vingar i sovrummet eller en massa andra kläder. Dessutom ser inte underkläderna ut så på mig..gör underkläder för mig och mina medmänniskor i pluzzizeeezh. Ska jag kolla för det är coolt, mode? HJÄRNKONTORET VAR COOLARE & SMARTARE, DET SLÅR MODE!

Vad är det äckligaste du gjort?
- Förmodligen när jag fes vid ett matbord. Jag gör aldrig det! Aldrig! Den bara kom. Ingen åt upp sin mat..om ni ville veta det.

Tänker du på något speciellt när du sitter på toaletten?
- Mat och Emma (min bästa vän), ibland blir det bara mat och ibland bara emma, sen blir det blandat. Jag vill ta in datorn på toaletten bara för att, men då är jag rädd för att den blir doftskadad.

Det bästa du vet?
- När jag tror jag inte har godis hemma men går och letar efter det och hittar en hel låda godis! Då blir man glaud i maaugen.

Vad sa din mamma när hon för första gången la ögonen på dig?
- Eh...detta måste vara fel bebis! (nää jag skoja, hur ska jag veta det?!!)

Din största önskan?
- att få duscha i champagne ! .....och fred på jorden....kanske.




#1 - - Paulina hilding:

haha rolig du är :)

#2 - - Sophie:

Nu kommer list-tjuven igen och tar denna listan till sin blogg ;) hihi.