smaragd

klänning.monki - tub.bikbok - skor.HM - ring.bikbok - väska. zara - byxor.bikbok

- gillar denna kombon starkt. färgen på klänningen är en favorit hos mig just nu. och väskan... mamma mia, den är så underbar! jag har suktat efter den sålänge så jag kan känna att det är nästan lite jobbigt. den är perfekt. some day...some day!
#1 - - Kashaya:

Den där ringen var ju grymt snygg!

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

oh ja, nice!

#3 - - Sandra:

åh vilken snygg outfit. give it to me! :)

#4 - - Meg:

Gillar den gröna färgen jag med!

#5 - - Siri:

Underbar outfit och vacker ring! :)



sv: Hihi verkligen!! :)

#6 - - EMELIECATRINE:

Va, är du? Men gud vad kul =) behöver du nån hjälp angående design? Kram på dig

#7 - - Samantha:

Den där väskan har jag också kollat in!:D

#8 - - sarsae:

snygg kombo!