KÖRKORT

...Ja, det gäller inte mig, men för C. Glad för hans skull. Han hyrde en bil i helgen för han ville köra runt och såklart följer man med. Man satt brevid och bestämde vart vi skulle. Vi hitta mycket nya platser att spendera tid på. Det va faktiskt platser man velat besöka men man orkar inte ta bussen ut. Nu känns det bra med allt.
 
Har börjat jobba och första veckan var verkligen slö. Jag fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken om kvällarna men jag tror det blir bättre. Märks man blir äldre, jag har verkligen ingen ny energi efter semestern, den bara är där och blir lika grådasig. Jag får alltid ny energi efter en helg av ledighet..inte av en lång semester. Konstigt det där.
 
Tillbaka till vardagen med tvätt och städ, som jag ska göra nu efter detta inlägg. Först två liter kaffe och några djupa suckar.
 
Den typiska kärleksbilden som man bara måste ha., hand i hand. Puss på er.