Rubrik behövs ej

Idag kunde jag inte komma på någon bra rubrik för detta blogginlägg. Jag ligger i sängen och är ganska tom. Jag förstår inte varför eller vad det beror på. Jag gick från ett högt läge till ett lågt läge ganska snabbt. Och då vill jag mest vara ifred och skriva i dagboken. Men... Tyvärr är den hemma hos mig och jag är fortfarande kvar i Arlöv för Husvakt. Jag får ta till bloggen. 

Va inte rädd. Jag ska inte öppna mig allt för mycket om mitt pågående inre, men jag blir däremot irriterad och ledsen över att känna såhär. Jag hade trots allt en bra dag, stressig men bra. Samt att jag och min sambo firar nio år idag! Tänka sig... Kul att tänka tillbaka. Jag kan däremot inte förstå min nedstämdhet...

Kan det va en nio års kris? Finns sånt i ett förhållande? Ja, men ni vet.. Ålderskrisen tittar fram. Kan det göra det med ett förhållande med? Jag tror knappt det är det, men när man sjunker lågt ner så börjar man undrar, haha. 

Ny dag imorgon. Då ska jag inte ha någon kris alls. Jag ska mest bara ha en avslappnad torsdag. Gärna fläckfri, men det tror jag knappt för det jar jag sällan, och tänk va skönt det kan va då. :) 





#1 - - Fani:

Äh, man kan ju inte alltid va på topp liksom. Men jag är precis som du och en riktig tänkare, som överanalyserar allting in i minsta detalj oftast, haha. Jag är ganska extrem så. Men jag tror att ibland är man bara lite nere utan att det behöver ha någon egentligen förklaring eller större anledning liksom. Hoppas du känner dej gladare idag fining!