En mobil-dag idag.

Godkväll. 

Ligger i sängen och skriver från mobilen. Jag hade det så mysigt och varmt i soffan så jag orka inte ta upp min laptop och förstöra känslan med ett blogg-inlägg. Tänkte att jag faktiskt få köra på ett lite mobilt blogginlägg. 

Jag var idag efter jobb och handla mitt lilla inköp, så att säga. Mamma lär skratta när hon läser det. Vi skrattar varje gång vi åker och handlar, för vigårda verkligen inte plats i denna lilla bil min mamma kör runt med. Inte nog med att utrymmet bak i bilen är litet, hon låter ett reservhjul ta mer än hela platsen. Nåja, hjulet måste hon ha.. Men  vi blir så fulla av skratt varje gång. Och jag son kallar mitt lilla inköp för lilla.. Nej, men fråga inte om det stora, för jag har ingen aning om hur vi gör då. 

Väl hemma så blev det att packa upp, göra mat och sen tända lite ljus i höstmörkret. När C kom hem blev det Bron som vi missa i söndags. Det kan inte bara vi som fullständigt älskar denna serie?! Man är som besatt. 

Imorgon kan gott bli soligt, eller vad säger ni? Jag njuter av soliga höstdagar.   
Godnatt och sov gott! 



#1 - - angelica:

alltså nej bron är ju så jäkla bra! men säsong 1 är nog den bästa hittills, tycker jag!

#2 - - annette:

haha..ja det är kul att köra ut och handla med dig men man blir nervös varje gång man kommer till kassan och ser ditt *lilla* inköp hahaha...