like a glove.

När jag var på indiska häromdagen så hitta jag den här fina skålen. Den passar så perfekt i mitt hem.... like a glove! ;) Dock är indiska dyrt och jag hade väl hellre föredragit att jag sett denna skål på secondhand men där är något som är svårare. Är trots priset, väldigt nöjd över den. Indiska levererar väldigt mycket fint just nu. Jag fick med mig två köp till, men det är till för senare inlägg.
 
Jag hoppas ni har en fin lördagskväll. Själv dricker jag en cider och har det skönt med enamheten just denna lördag. Imorgon är det morsdag. Jag ska ge min mamma något jag älskar och jag hoppas hon förhoppningsmatch kommer tycka om lite när hon ser det live: Fotboll. Haha. Vilken morsdag present va? Nåja, öl och kärlek kommer det bjudas på. Och det viktigaste: tiden tillsammans.
 

Trevlig kväll.
 
 
 
#1 - - annette:

kan knappt bärga mig :) ska bli jättespännande! <3

#2 - - Fani:

Jättefin skål ju och tycker alltid Indiska har så mycket fint :) Hoppas din mamma blev glad för sin present och att ni hade en trevlig dag!