midsummer

Sitter med en kopp kaffe och en långkkänning. Eftersom vädet inte tillåter mig att bära upp klänning ute så får jag väl bära upp det hemma. Jag hoppas verkligen vädret ska bli bättre nu för oss alla. Jag vill kunna känna lite sommar på riktigt nu.
 
Jag hoppas ni hade en grym midsommar. För det hade jag. Det gick inte som planerat när man planera några veckor innan. Allt gick åt skogen, så vi bestämde oss för en lugn midsommar. Men efter lite smyg och sådär så hade fna vänner gjort ett långbord hemma hos oss. Vi hade det grymt kul. Kul med sponatana fester sådär bara.
 
Min blåklint jag köpte dagen innan gjorde verkligen upp långbordet också. Tur de kom till användning i alla fall. Nu ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av mitt kaffe. Ha en fin kväll på er.
 
 
 
 
#1 - - angelica:

åh, vad härligt att det blev en bra och spontan midsommar! spontant brukar ju vara bäst! :)

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Vilka härliga bilder å va mysigt det låter !

#3 - - Liborius:

Fina bilder:)

#4 - - Fani:

Jaa, man får leka sommar inomhus istället eftersom det bara ska regna och regna hela tiden *suck* :/
Vilken fin dukning och lät som en lyckad midsommar det där ändå ju! Spontant brukar oftast bli bra :)

#5 - - annette:

jättevackra blomsterbilder!