naket.

 
Ja, semestern flödar och jag är solbränd. Kanske inte på benenn, vilket syns men framförallt på överkroppen. Jag får alltid ligga i solen med mina ben om jag ska få färg men så desperat är jag inte av det. Jag och C tog och lade oss på stranden vid kallbadhuset, sen luncha vi på kallbadhuset sedan. jag kan verkligen rekomendera deras mat där. Älskar den. Och  jag kan också rekomendera att ni provar att bada på kallbadhuset. Naket, men underbart! Det har blivit min en ny del av mitt liv.  Bada i havet, titta på Malmö som ligger runtomkring dig när du ligger och flyter fram...underbart!
#1 - - Liborius:

varför tar det alltid så lång tid för benen att bli bruna?!

Svar: jag vet inte! jag tycker det är så jobbigt. Dom borde bli brunast först tycker man :/
Lisette Kepp

#2 - - milina.blogg.se:

så fina bilder :)