1...2...3...HELG!

Nu håller jag helg ska ni veta. Hela fredagen, lördagen och söndagen. Jag har längtat. Det händer en massa skoj och jag kan bara känna hur stressen faktiskt växer i mig. Jag älskar som sagt att ha att göra, men en liten del av mig planerar så mycket i förtid så på slutet av dagen så brinner min hjärna. På lördag blir detg bröllopsmässa med min bästa vän, efter det blir det snabbt hem till Christoffer för att fräsha upp sig lite och duka bordet till hans föräldrar som kommer över. Vi ska på melodifestivalen tillsammans som börjar i Malmö. Jag är faktiskt inte den typen som går på melodifestivalen, men kan tycka det är en liten festlig stämning väl på plats. Christoffer tog mig dit förra året när hela eruovision var i Malmö. Det är mycket mer spännande live än på tv. På söndag kanske man ligger halvdöd i soffan. Och tills dess är det väldigt tomt i bloggen. Ha en fin helg på er.
 
 
#1 - - Linda Johansson:

så fin du är!!

#2 - - Fani Pitiacoudi:

Lät som en bra helg det där och kan tänka mej att Melodifestivalen såklart är en helt annan grej och mkt mer intensivt live.
Jättefin bild på dej med, sötis!