Gammalt till nytt.

Jag gick här hemma häromdagen och tänkte på en del inrednings detaljer man har haft ett par år som man verkligen tröttnat på. Sen såg jag en spann färg i hörnet som jag inte hade plockat undan ännu från jag har målat ett vinställ. Plötsligt fick jag en ide som jag förmodligen sett lite överallt sen förr: att doppa vas i färg! Jag gjorde det och blev väldigt nöjd. De fula IKEA vaserna har nu mer en prick över i.et. Jag valde att inte ta toppen för jag tyckte det skulle bli snyggt att se lite glas igenom den stenkänslan man får från färgen. Jag doppa vaserna två gånger för en mer rejäl känsla av sten.
 
Jag glömde ta före bild för jag var faktiskt inte helt hundra på det skulle bli bra, får helt enkelt lita på min magkänsla hädanefter. Om ni vill doppa något i färg så säg till att det ni vill doppa är kliniskt rent för bästa resultat och ta en färg som tål vatten om det är för vattenbruk.
 
 
#1 - - ♫♪ sandra:

fint :)

#2 - - anna:

det är så grymt att man på ett relativt enkelt sätt kan omvandla tråkiga saker till nya favoriter :) gillart!

#3 - - Hanna:

Åh tack Gud va kul att du ser skillnad :D

Tyckte de där blev jätte fint!

#4 - - Julia:

Vad fint :)

#5 - - milina.blogg.se:

jättefina!

#6 - - VERONICA - modeblogg:

Åh så fint tjejen, riktigt fin ska du veta! :) Älskar det med din blogg, sååå fina bilder. Kramkram, ha en fin dag!

#7 - - EMELIECATRINE:

Åh tack! Ja, men det är verkligen så fint som det ser ut. Till midsommar ska han fylla poolen, woho =) Ja skärgården är underbart att vistas i.

När är det åker till Paris pärlan?

#8 - - KMStyle:

gud vad snyggt det blev!! tack för det tipset, har flertalet glasvaser här hemma som är lite tråkiga! :)

#9 - - Liborius:

riktigt fint:)

#10 - - angelica:

Härligt! :) så roligt när man får pysselryck tycker jag haha :)