The golden one.

Som ni ser så har jag en ny design. Den får funka sålänge även om jag inte riktigt känner att den är "jag" för tillfället men jag var verkligen så trött på den andra. Har haft den för länge nu och nu kändes det bättre med något nytt sålänge. Hoppas det är en fröjd för ert öga i alla fall.

Måste bara visa er min nya ring som jag fynd aupp på ur&pen. Dom har alltid rea där och deras smycken är gudomliga. Här är en stor guldring som jag har använt flitigt sen jag köpte den.
 
 
#1 - - Jennifer:

åhh vad fin! :)

Svar: Tack. är så nöjd med den själv. Stor ring, men det gör så mycket.
Lisette Kepp

#2 - - EMELIECATRINE:

Ja, jag förstår verkligen till hundra procent. Den dagen Milo lärde sig säga mitt namn, då dog jag typ =) "Emli" säger han ju dock, ibland "Milli" men de göööör ingenting för mitt hjärta blir helt varmt och jag blir så stolt =) Att jag är faster till honom är underbart!

Svar: Jag förstår dig. Själv blir jag kallad för Koko. Hon är wiwi och jag är koko. Så när jag kommer på besök så springer hon och säger "koookooooo!" aah jag blir helt såld. Det är liksom hennes och min lilla grej tillsammans.
Lisette Kepp