När du kommer ska jag sitta här och ta allt som du ger mig och när du går vet jag att du snart är här igen.

Titta nyss på "Så mycket bättre". Miss Li, fagra Miss Li. Älskar hennes röst, älskar hennes personlighet, älskar hennes mun, älskar hennes passion till hennes låtar. Hon väljer att göra en av mina absolut favorit låtar av pogrammets Värd: Pugh. Låten heter "här kommer natten". Så känslofylld låt så jag fick en eller tår. Ni kan lyssna på den här.
 
Och på tal om ingenting, så gick jag runt med mitt såkallade "kärring-lack". jag fullkomligt älskar det. Ska bära upp det några dagar till sen ska jag skifta till mitt plommon-lila lack. Det ser så himla fint ut. Och givetvis heter det fina lacket också Milano. Oj, vad jag saknar Milano. Gudomlig stad.
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Tack fina du för din kommentar. Sånt värmer! Jobbigt att du också har haft familjeproblem/eller har..det är aldrig kul! Tyvär är det ju inget som det pratas om, vilket är lite synd då otroligt många är/har varit med om det. Men när man trodde det typ inte kunde bli värre (typ, för det kan det) så rasar allting och man blir så förbannad och ledsen. Usch!

Ang. tantigt nagellack. Jag förstår precis vad du menar, hehe. Jag har alltid haft svårt för rött nagellack, men det är bara för mamma alltid har haft det typ..så känns så jäkla kvinnligt för mig, haha =) Kramar

#2 - - EMELIECATRINE:

Okej, vad skönt att du fick en liten lättnad i kroppen..förstår vad du menar! Jo, mina dagar gör mig också ständigt påmind, men det har ju tyvärr blivit en "vardagsgrej" som egentligen är oacceptabel. Hoppas dina saker löser sig med tiden! Stor kram

Svar: Tack detsamma. Emelie! :*
Lisette Kepp