In the darkes place.

Gpdkväll på er. Här sitter man och mår lite halv dåligt. igår var det sämre. Ska inte gå in på detalj om det men det har något att göra med vintern i alla fall. brukar bli en epedemi av det nästan, hehe. Det var värre igår och imorse. Idag har jag i alla fall fått i mig några smörgåsar. Och när jag kommer in i mitt rummet så doftar det ljuvligt med Hyacint. Fick den av mina kära arbetskollegor på jobbet. Jag fick tuggummi för att jag alltid frågar om det, läppsyl för jag alltid smörjer in läpparna och sen choklad för jag alltid har det i väskan. Dom vet mina småsaker dom. Det är så synd att det blir mörkt så snabbt. Man får så fula bilder och lixt är jag inte tålig med att använda sådär bara. Jag längtar bara tills det blir lite ljusare. Det är den enda jag tycker är negativt med det kalla, det är mörkret som kommer så snabbt. Tur så fnns det Hyacinter och dess ljuva doft.
 
#1 - - jennifer:

Åh det är så fintmed hyacint :) och hoppas du piggnar på dig finis! KRAM!

Svar: Ja det är det, även om man bara ha en :) tack ska du ha!
Lisette Kepp

#2 - - Jeanette♥:

Fin:)