den dära g-klaven

igår var jag och fika med emma. ni skulle bara veta hur skönt det var att komma ut, speciellt med emma med. vi fikar nu förtiden alltid två gånger. vi lever lite farligt mohahah. jag fick två gåvor från henne. en ring g-klav. det finns en historia till den och därför gör just denna ring så mäktig. den kommer nog pryda på mitt finger en stor del under sommaren. läppbalsamet är inget vanligt balsam. det är chili grejer i. gör så det sticks och så att läpparna ska få en fylligare form. och jo...det sved ska jag tala om. christoffer kom sen. jag lura han att ta det, hoho. fuunny!

tack emma <3

#1 - - Fani:

så cool ring!

#2 - - JOHANNA:

sv: TACK!

#3 - - bella:

så snygg ring!!

#4 - - Siri - En personlig blogg om mode och stil.:

Vilken fin ring!! :)



sv: Hihi ja det var verkligen roligt att få uppleva det "på riktigt". Allt ser så mycket större och flådigare ut på tv - jag blev förvånad över hur litet det var, haha :D

#5 - - Giulia:

så snygg ringen är !:D