två plagg, två nyanser av grönt.

godmorgon. äter godis till frukost. försöker få den där tighta kroppen ni vet. ska strax duscha och bege mig. har jäklar i det ont idag. hela kroppen känns. låt den roliga helgen börja på jobb! igår fick jag med mig skjortan hem. kommer från åhlens. den är verkligen superfin och skön också för den delen. klänningen har jag haft hemma ett tag nu. glömde nästan bort den. men det är just nu min favorit!

#1 - - Studiobootleg:

Bra blogg!



titta gärna in hos mig :)

#2 - - alice-fiona:

fint!

#3 - - Sandra:

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)

#4 - - christin:

älskar klänningen, har funderat på att köpa den själv =)

#5 - - Malin:

Heej! fiin blogg, snygga klänningar.

Allt bra? :)

#6 - - Ruth Frida Marie:

Hahaha fan vad roligt, jag köpte klänningen i svart för några veckor sedan och skjortan i khakigrönt i söndags.



Sv: Åh no, vad irriterande. Kunde du inte se om du kunde hitta några liknande pärlor att sy fast någonstans?

#7 - - frida sjöholm:

svar: tack å mycket. Synd att jag inte bor nära en scorett butik :P

#8 - - amelie:

SV: Okej! TACK! Jag vill ha den!!!!!

#9 - - dannie:

DU har så himla fin blogg sötnos ! Allt bra ? PUSS <3

#10 - - Dixi Wonderland:

Svar: tack så mycket :D

#11 - - Anonym:

fick den ju i present men tror den är från bikbok:)

#12 - - A f r o b e l i t a:

Åh så snyygga båda plaggen va :)

#13 - - Ruth Frida Marie:

Sv: Nix, jag köpte bara den svarta. Dock sugen på den gröna också...snygg liksom.