Goodbye 2010.

jag är sämst på kollage. titta..jag satte til och med in bilder två olika tillfällen. lyckat! ord kan inte beskriva året som har gått. bilder beskriver mycket, men med ord är det svårt. det har varit mjukt men samtidigt hårt. i januari 2010 hade jag samma rädsla som jag har varje nytt år "vart befinner jag mig slutet av året?"


det har blivit resa på resa, fest på fest, upplevelse på upplevelse. mycket gråt men tio ggr mer skratt. oron och förtivlan har satt sina spår även detta året. vänner som gått, vänner som kommit. skapat minnen och firat födelsedagar. goda nyheter, dåliga nyheter. solbränd, vit som snö. älskat, oälskat.


ett år som de flesta. än har jag inte haft den där fullträffen där jag kan säga "vilket underbart år". det är alla år på sina sätt. en dag kommer det att jag säger det, men det är inte nu.

 

Gott nytt år!

#1 - - Jennifer:

fina collage, ser ut som du haft ett fint 2010 :)

#2 - - anna:

fint kollage tycker jag allt :)

#3 - - Marcus Å:

Fina bilder! Allt bra idag då?

#4 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Verkar som att du hade ett övervägande riktigt bra år =) Många fina bilder!