semester

Nu har jag semester och det är så jädrans gott! Nackdelen är väl ändå att jag har semester själv och inte med C. Vad ska man göra, man får helt enkelt stå ut. Någon dag får vi i alla fall tillsammans.
 
Under helgen har jag fått chans att hålla i en överasskningsfest för min ena väninna. Det blev lyckat med att överasska henne. Det blev faktiskt ganska spontant och jag fick ta vad jag hade hemma. Jag skrev ut bokstäverna  till "GRATTIS SARA", klippte ut och  valde ut ett fint presentpapper jag hade hemma. Använde presentsnöre som hängare. Bra tips om man funderar på att göra någon skylt. För det mesta har du allt hemma. Tyvärr ingen bild på det. Glömde ta det, som vanligt.
 
Lördagen berbjöd drinkar hos ett par vänner och man bara njöt för stunden. Det var längesedan man drack drinkar och fick en rejäl berusning som den jag fick i lördags. Jag tror jag skratta för hela Malmö när jag väl tyckte något var roligt, typiskt mig. Jag hade det underbart roligt i alla fall.