Hoppsan!

 
Nämen, hej!
 
haha, här har jag verkligen lyst med min frånvaro. Ni kan inte ana hur trött jag varit på att blogga. Jag har verkligen inte kännt den där spänningen för det. Jag har dock börjat få tillbaka mitt sug efter att få blogga. Lite fotografera också men jag kommer inte göra det ofta med min kamera, utan det kommer bli mycket iphone. Kameran använder jag flitgt till så mycket annat, samt att den börjar bli så pass gammal så jag vet inte om jag ska förnya mig eller bara låta den ligga där och ha sin funktion tills den dör ut. Vi får allt se.
 
Mycket som har hänt sedan jag va här sist. Varit o göteborg, slingat håret, druckit drinkar, kollat på tiesto, levt livet.. You name it! Jag har haft det toppen. Och jag tror min nya tid här på bloggen också komma bli bättre.
 
Ni som följer mig på instagram kommer få se bilderna två gånger, för det är mycket bilder därifrån som kommer komma upp här på bloggen.
 
Nåja, annars? Snart semester, jag längtar! Jag tror minsann det blir en bokning till Dublin under semestern. Måste ha en tur dit. Känns också en typiskt Lisette & C-resa. 
 
OCH självklart ska jag tillbringa mycket tid på kallbadhuset. Jag hoppas såklart det blir fint väder, annars går det inte. Men att få bada naken är det bästa jag vet med sommaren. Åhhhh!
 
Nu blir det sängen snart, ska bara stoppa i mig en chokladkaka och njuta.
 
 
 
 
 
#1 - - Johan:

Dublin hade varit trevligt att komma till.