tolfte januari.

Idag vakna man av att man var väldigt tjock i halsen och jag kunde inte somna om. Det är alltid lika frustrerande att bara ligga kvar i sängen utan att somna om igen. Typiskt...mpå sin lediga dag och allt. Nåja, jag låg kvar en bra stund och pilla både på mobilen och min dator. Fick i mig frukost vid lunchtid och nu sitter jag och bara väntar på att få kraft till att börja röja undna och rens alite bland alla grejer man äger ch ha. ut med det gammla och in med det nya, som man säger.
 
Min morgonrutin imorse: ligga kvar i sängen är det bästa, mindre roligt är det att göra stora koppar te till sin tjocka hals men glad blir man när man ser sitt bord i vardagsrummet....Julen är ute!
 
 
 
#1 - - ISA:

typiskt! känns inte det som standard typ att när man väl FÅR sova så vaknar man tidigt? haha :P hoppas du får en mysig dag ändå!

Svar: Haha men eller hur. Men snart ledig helg och då ska jag minsann sova..
Lisette Kepp

#2 - - anna:

filken fin marmorbricka! så fint!

Hoppas halsen mår bättre snart :)

Svar: Tysen tack. Den är dock inte riktig. Gjort den själv av en tavla :)
Lisette Kepp

#3 - - EMELIECATRINE:

Ja men vad fasen, min design har ju krånglat så då är det ju inte ens kul att skriva. Haha! Men nu ska jag väl snart vara tillbaka på banan =)

Ja verkligen kul med examen i år, är ju bara 3 månader kvar. Spännande!

Svar: Haha nej jag förstår det. :)
Lisette Kepp

#4 - - emelie:

sååå fin kopp!

Svar: Åh tusen tack! Älskar den.
Lisette Kepp

#5 - - Pälsbloggaren:

Krya på dig!

Svar: Tack ska du ha :)
Lisette Kepp

#6 - - Fani:

Så mysiga och fina bilder :) Vill ha allt ditt fina porslin och alla snygga inredningsdetaljer som du har! Blir alltid lika inspirerad av allt du lägger upp.
Hoppas du blir bättre i halsen hörru, krya på dej!

Svar: Men åh, tusen tack! va fint skrivit av dig. Och jag är mycket bättre, tusen tack :D
Lisette Kepp

#7 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Hoppas du fick en riktigt bra dag trots allt :)

Svar: Det fick jag tillslut. Tack så mycket :)
Lisette Kepp

#8 - - Sandra:

Bilderna ser ljuvliga ut men texten låter mindre rolig. Hoppas att du mår bättre nu!

Svar: Tack så mycket. Och det är mycket bättre. :)
Lisette Kepp