Livet på soffan.

Här händer det inte så mycket. Jag är sjuk...igen! Jag förstår verkligen inte vad som händer med min kropp. Tror den börjar protostera eller något. Känns som den blir sjuk när jag inte trivs med något. Jag ska i alla fall till vårdcentralen imorgon på en kontroll. De tyckte det va något som inte stämde. Ja, men va fasiken.. det ska väk alltid va något. Nåja, jag ska passa på att göra en kontroll av allt. Får se det positivt.
 
Eftersom jag haft feber och känns som att den sitter var så har jag fått vara hemma från jobb. Aldrig kul. Märker nu hur mýcket jag sakna att gå till jobb när man ligger mer än 1 dag på soffan. Jag har panik i hela kroppen. Den enda friska luften jag kommer få är imorgon, när jag ska till vårdcentralen. Och det känns nog mer eftersom vi nu är i Arlöv och inte hemma hos oss själv. Imorgon ska jag dock få sova hemma efter vårdcentralen. Ska bli skönt.
 
Bjuder på lite instabilder.
 
 
#1 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så segt att vara sjuk, krya på dig :)
kram

Svar: Tusen tack :)
Lisette Kepp

#2 - - angelica:

åh, det är ju så jobbigt när det känns som man aldrig hinner bli frisk. Hoppas proverna ger lite svar så du kan bli bra! :)

Svar: Ja det blev bra trots allt :) Tusen tack.
Lisette Kepp

#3 - - Hanna Karlsson:

Så tråkigt! Krya på dig.

Svar: Tusen tack :)
Lisette Kepp

#4 - - Pälsbloggaren:

Krya på dig!

Svar: Tusen tack!!
Lisette Kepp

#5 - - sommarblom.blogg.se:

Fett snygg dator!

#6 - - Fani:

Dina ögon är för grymma alltså, så fina verkligen, värsta intensivt blåa :)